۱۸ فضای آموزشی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی در استان با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع آماده بهره‌برداری شده است. 
کد خبر: ۱۴۴۳۳۳۲

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا ایرج کریمی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر  گفت : با احداث این فضاهای آموزشی با اعتباری بیش از۶۵۰ میلیاردریال ۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی و ورزشی استان افزوده می‌شود.

 

وی گفت:خیرین داخل و خارج استان در بحث احداث مدرسه و توسعه و تجهیز مدارس نقش موثری داشتند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۴۵ طرح نیمه‌تمام آموزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد در سطح استان وجود دارد، افزود: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان مصوب شد، گفت: تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال این میزان جذب شده است.

 

به گفته وی، اجرای ۹ طرح در دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در قالب طرح‌های تخریب و بازسازی، تکمیل اردوگاه‌ها، تکمیل مجتمع و سالن ورزشی، تکمیل استخر دانش‌آموزی، حذف مدارس کانکسی، احداث مدرسه شبانه‌روزی تصویب شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها